Falta de sono, olhando para a tela

Olhando para uma tela à noite perturba o repouso da noite, causando a privação do sono.

Exibe interromper o repouso da noite, causando a falta de sono. Muitas vezes assistimos muito tempo na tela LCD e LED, que pode ser uma TV, laptop, ipad ou um telefone. Para ver o que está na tela, a luz tem que sair, para isso, uma lâmpada LED de luz de fundo é usada. O problema é que muita luz azul sai. Isso é muito diferente da luz natural. Então, se você olhar para a tela por horas, o corpo, mas especialmente os hormônios, fica desequilibrado.

 

Melatonina

É sobre o hormônio melatonina! A melatonina é feita à noite quando o sol se põe. Há naturalmente mais luz vermelha no espectro de cores naturais e isso é bom, mas a partir de uma tela vem muita luz azul e que interrompe a produção de melatonina. Isso não lhe dá nenhum sinal de sono e quando você vai dormir, será mais difícil adormecer, para que seu sono seja mais curto e menos profundo. O resultado é que você não acorda descansado e é menos concentrado e vital durante o dia. Se isso continuar, você terá uma falta crônica de sono.

Se você quer uma boa noite de sono, podemos ajudá-lo!

Os nossos óculos de filtro Blue Bluelightprotect PRO asseguram que a luz azul fica bloqueada 99% quando se olha para um monitor e, por isso, a hormona melatonina é activada de forma normal e à noite adormecerá mais facilmente e acordará bem descansada.

Gráfico de tela LED Prism
Filtro PRISMA LED gráfico PRO

Tudo o que você precisa fazer é configurar o Bluelightprotect PRO 2 horas antes de dormir. Nos próximos dias, você notará que é mais vital e pode se concentrar melhor!

 

Produtos recomendados

Óculos de luz azuis LiMBURG-PRO
FF709-FRANKFURT-PRO-azul-bloqueador-001

Temos 6 quadros diferentes em nossa loja virtual.

Persbericht van de gezondheidsraad:​Ledlicht wordt steeds meer toegepast: in verlichting en in beeldschermen van onder meer smartphones en tablets. Naast de vele voordelen heeft het blauwere licht mogelijk ook risico’s voor de gezondheid, zoals verstoring van de biologische klok en oogschade. Consumenten attenderen op mogelijkheden om die risico’s te beperken is volgens de Gezondheidsraad belangrijk. Ook pleit de raad voor ontwikkeling van producten die ledlicht met minder blauw afgeven en meer onderzoek naar de gezondheidseffecten van ledlicht.Blootstelling aan ledlicht neemt toeEr worden steeds meer ledlampen en beeldschermen verkocht, en daarbij worden deze met elke generatie lichtsterker. Bovendien brengen mensen steeds meer tijd voor een beeldscherm door: thuis, onderweg, op het werk. Mede dankzij flexibele werktijden en meer beeldschermgebruik bij de besteding van hun vrije tijd doen zij dit bovendien vaker in de donkere avonduren dan voorheen. Ledlicht bevat relatief veel blauw. Blauwlicht maakt mensen meer alert, wat afhankelijk van het tijdstip van de dag gunstig, of juist ongunstig kan zijn. Verstoring van de biologische klok Licht in de donkere uren kan de biologische klok van mensen verstoren en zo ongunstige effecten op hun gezondheid en welbevinden hebben.Er zijn wetenschappelijke aanwijzingen dat ledlicht dit sterker doet dan ander licht. De biologische klok zorgt voor een cyclisch verloop van onder meer hartslag, hormoonsecretie, lichaamstemperatuur en cyclus van slapen en waken. Verstoring van de biologische klok kan leiden tot een kortere slaap, verminderde aandacht en een grotere kans op ongevallen. Meer.....https://www.gezondheidsraad.nl/nl/taak-werkwijze/werkterrein/gezonde-leefomgeving/briefadvies-gezondheidsrisicos-van-leds

Honra Schoten Health Council