看着屏幕睡不着觉

在晚上看着屏幕会扰乱夜晚的休息,导致睡眠不足。

显示器扰乱了夜晚的休息,导致睡眠不足。我们经常在LCD和LED屏幕上观看很长时间,可以是电视,笔记本电脑,ipad或电话。为了看屏幕上的内容,必须出光,为此使用了背光LED灯。问题是太多的蓝光出来了。这与自然光非常不同。因此,如果你看几个小时的屏幕,身体,尤其是荷尔蒙,就会失去平衡。

 

退黑激素

它是关于激素褪黑激素!褪黑激素是在太阳下山的晚上制作的。在自然色谱中自然有更多的红光,这是好的,但从屏幕上出现了大量的蓝光,并阻止了褪黑激素的产生。这样就不会给你睡眠信号,当你进入睡眠状态时,你会更难入睡,所以你的睡眠会更短,而且更深。结果是你不会在白天醒来休息,而且不那么集中和重要。如果这种情况继续下去,你将会长期睡眠不足。

如果您想睡个好觉,我们可以帮到您!

我们的蓝光过滤眼镜Bluelightprotect PRO可确保您在观察显示器时蓝光被阻挡99%,因此褪黑素激素以正常方式激活,在睡前您更容易入睡并且醒来时休息得很好。

棱镜LED屏幕图
PRISMA LED图PRO过滤器

您所要做的就是在睡前2小时安装Bluelightprotect PRO。接下来的几天你会注意到你更重要,你可以更好地集中注意力!

 

推荐产品

蓝光眼镜LiMBURG-PRO
FF709法兰克福-PRO蓝色阻滞剂-001

我们的网店有6个不同的框架。

Persbericht van de gezondheidsraad:​Ledlicht wordt steeds meer toegepast: in verlichting en in beeldschermen van onder meer smartphones en tablets. Naast de vele voordelen heeft het blauwere licht mogelijk ook risico’s voor de gezondheid, zoals verstoring van de biologische klok en oogschade. Consumenten attenderen op mogelijkheden om die risico’s te beperken is volgens de Gezondheidsraad belangrijk. Ook pleit de raad voor ontwikkeling van producten die ledlicht met minder blauw afgeven en meer onderzoek naar de gezondheidseffecten van ledlicht.Blootstelling aan ledlicht neemt toeEr worden steeds meer ledlampen en beeldschermen verkocht, en daarbij worden deze met elke generatie lichtsterker. Bovendien brengen mensen steeds meer tijd voor een beeldscherm door: thuis, onderweg, op het werk. Mede dankzij flexibele werktijden en meer beeldschermgebruik bij de besteding van hun vrije tijd doen zij dit bovendien vaker in de donkere avonduren dan voorheen. Ledlicht bevat relatief veel blauw. Blauwlicht maakt mensen meer alert, wat afhankelijk van het tijdstip van de dag gunstig, of juist ongunstig kan zijn. Verstoring van de biologische klok Licht in de donkere uren kan de biologische klok van mensen verstoren en zo ongunstige effecten op hun gezondheid en welbevinden hebben.Er zijn wetenschappelijke aanwijzingen dat ledlicht dit sterker doet dan ander licht. De biologische klok zorgt voor een cyclisch verloop van onder meer hartslag, hormoonsecretie, lichaamstemperatuur en cyclus van slapen en waken. Verstoring van de biologische klok kan leiden tot een kortere slaap, verminderde aandacht en een grotere kans op ongevallen. Meer.....https://www.gezondheidsraad.nl/nl/taak-werkwijze/werkterrein/gezonde-leefomgeving/briefadvies-gezondheidsrisicos-van-leds

荣誉Schoten健康委员会